baack again

Godmorgon!

som sagt nu har jag dimpat ner hit igen.. fattade ingenting av lösenordstjossan på blogspot. Har suttit ungefär 2,5 timme och strulat med blogg och hotmail nu, sen kom jag ju på att jag hade denna gamla goding kvar :) Dock tog jag bort allt gammalt. Kändes bra så!  Lösenord är också fixat.. Så nu kan ja ju i princip skriva vad som helst!

Om ingen av er ger ut lösenordet till nån, vill säga!!! höhö, skämt å sido..

Vad gjordes igår, Sanne fyllde år! Så jag träffade upp lite trevliga bruttor och så gick vi och käkade lunch. På ett nytt ställe :) Det bästa av allt, var att det var ett konditori också så man kunde fika direkt efter! underbara biskvier! träffades vid 1 och var inte hemma förens 5! jävligt mysigt.

 



Mott kvällsningen tog jag och micke våran nya tajkon-bil (en liten, blå,gammal,skruttig golf) mot Ica Maxi och stoorhandlade! yepp 1700:- gick kalaset på. Kom på sen efter att vi köpte ju faktiskt Solsidan boxen för 229:- Därför pengarna rännde iväg. Stackars mitt konto. Men jävlar så rolig serie alltså. Vi borde ha en Solsidan-kväll för alla som inte sett det!

Sen monterade vi ner våran säng, eftersom idag ska vi åka till mamma och pappa och ta hem den nya sängstommen! wiiee. Kommer bli asnajs.. Sen vill ja gärna åka förbi sanna en sväng innan dom går ut på krogen! :) Hoppas jag hinner det!


nu ska jag trycka i mig världens frukost!

Kommentarer
Postat av: sanne

jaa kom och lek!! :)

2010-08-24 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0