kära fredag

Åh snart har jag helg! Gud i himmelen så skönt! Dock så är det lite avskedsmiddag med mitt jobb imorgonkväll, men egentligen så vill jag inte gå. Vet inte vad jag ska säga till min chef bara! förslag? haha.

Det var lite läskigt att stänga igår faktiskt, när jag står och räknar kassan så ringer telefonen och när jag svarar så är det ingen där! Då blev jag lite rädd, så jag skyndade mig lite så att ja fick gå. Polisen va även in igår och berättade att dom skulle få ut massa bilder från övervakningskameran idag.. så antigen kommer dom hem till mig idag eller så kommer dom till jobbet så jag kan få kika om jag känner igen nån!!

Nu ska jag kolla bilar på blocket! heejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0