Onsdag idag!

Onsdag idag, vilket betyder sista dagen på v.12! Imorgon är jag i v.13, jihaa.. Känss mkt bra, mkt bra!

Igår blev det fullt ös känns det som! FÖrst hade jag ingenting att göra när jag vaknade, tog det lite lugnt, kika på film. Efter en stund kom madde över! Vi tog oss en morgonfika och slängde i några slingor i mitt hår. Madde blev såklart sugen på att fixa sin utväxt så FridaC kom hit med slingmedel och hjälpte till. Lina ringde och bestämde sig hon med för att komma hit. Hon dök upp med korvbröd, stoor godispåse, kladdkaka och vaniljvisp. Allt lämnade hon kvar, haha suck. Sen plingade det på dörren, då va det andra frida! ;) hahah.. så alltså fullt hus. Det blev killproblem och korv med bröd!

När micke kom hem så var det bara jag och Lina kvar. Micke skulle åka till sitt nya jobb och jobba lite så jag och Lina drog våran kosing hem till mor och far! Käkade lax och klyftpotatis + fika. herrejesus. Micke kom väl dit vid 8 på kvällen nångång sen blev det fix med sängstommen, in me´n i bilen ba! Mot fyrisvallsgatan och packa ur. Dock tog jag och lina våra bikes och cyklade till Sanna där det vankades förfest för alla kårleg bruttor ;) En kort visit, men trevlig!

Jävlar så trött jag var när jag kom hem, en snabbdusch, på med solsidan och masch isäng! Jag hade ju som sagt varit vaken sen 05.10!

Nu står sängstommen i sovrummet och mkt skönt har jag sovit inatt! BRA GREJ!


ons,tors och fredag kommer bestå av jobb till 20.15 varje kväll!! Jag börjar inte förens kl. 3 på fredag så det är skönt! Då ska jag även hänka med Hellis till frissan och hon ska testa mina skooor. Hoppas du kan ha dom! :)
Lördag & söndag är jag ledig! Och på lördag ska jag leka med Mariie!!


Taack för gratulationerna,ni som icke visste om något ;) ska bli superkul med tillökning!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0