scary shit

Förtillfället när jag äter så TRYCKER jag gärna i mig, tills jag blir skitmätt! jobbigt värre är det. Men det finns lixsom inget stopp, numera!

Jobbdagen gick bra igår - tills stägning! Jag drog ner gallret som vanligt, checkade in besöksräknaren och pillade lite på datorn. Sen började jag räkna alla mynt, färdig med det, sedlarnas tur. Men vad ser jag, BORTAA!!  Öppnar nästa kassa lika där, ALLA SEDLAR BORTA! Nån har alltså snott pengarna.  Jag trodde verkligen det var ett skämt först, försökte tänka om jag hade flyttat på dom redan.. aa ni förstår. Alla tankar mest flög iväg.

Ringde min chef, hon kastade sig i bilen in till gränby. Sen ringde jag väktarna , dom kom på seriöst 10 sek + polisen! Bra jobbat! haha.. Det hade tydligen varit nå bråk inne på gränbyC precis innan så, dom va redan där. Sen fick jag mest prata med poliserna och massa saker hela kvällen kändes det som. Va nog inte hemma förens halv tio tror ja!!  jihaaa för att laga mat då, inte.

Det blev te & smörgås istället. Vilket var asgott käkade 6 mackor ;) Sen deckade jag i soffan! Jag är nog inte direkt så kul sällskap just nu. Måste skärpa mig alltså!! Även fast det är svårt!

jaja, idag blir det jobb igen + att jag stänger ikväll med! känns ju lite halv läskigt. Men äsch, det går nog bra endå! dax att sminka sig lite! 


Pusss!


Kommentarer
Postat av: maria

men gud så läskigt! men kanske skönt att du inte märkte det, värre om du hade blivit rånad på riktigt liksom! puss på dig

2010-08-27 @ 11:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0