sjukling där

Ännu en tidig morgon! . Är det inte nu man ska sova, för att "vila" upp sig till sen? tydligen inte jag iaf..  Sjuk har jag gått och blivit under helgen. Snoret rinner, huvudet sprängs, hosta + ont i en visdomstand - igen. Jävla skit tänder. Säkert dom som gör att man mår såhär! Shoppade iaf på apoteket igår, så vi får väl se om man kryar på sig snart. Tror inte jag kommer orkar jobb imorgon iaf, vi får se hur ja mår. 

Igår var vi hos barnmorskan - allt gick braa. Alla värden såg ut som dom skulle! Dom skulle även kolla upp strauma, eftersom mamma och Carina har haft det. Hoppas inte jag, det vill ja ej ha. Hatar fortfarande att ta blodprov iaf, haha. Kommer aldrig komma över rädslan! Nånting jag fick leva med i 6 månader till, typ.  

6 veckor kvar till ultraljud! <3 kommer längta ihjäl mig

Helgen har varit luugn. Träffade Marie i lördags, vi mös i några timmar, supertrevligt minsann! I söndags va det västeråker-dagen. Då gick vi upp till kyrkplan och käkade korv med bröd + fika. Fiskedamm och tipsrunda hann vi också med! Barn på nytt. Haha. Igår åkte vi Vansjö, och berättade våran lilla nyhet för mormor och morfar. Dom blev glada! Nu har vi inte så många kvar att berätta för, men det är några stycken tror jag minsann!!


Nu ska jag fortsätta lyssna på Lasse berghagen, kanske även försöka sova liiite mer!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Babe! Har glömt bort att ringa dig och kolla hur det gick i måndags. Ska försöka komma ihåg det i eftermiddag. Möte fram till 5 men sen.... PUSS

2010-09-01 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0