28 dec




GRATTIS
du underbara på 26 års dagen! mitt allt.





Ikväll blir det som önskat, smörgåstårta ute i västeråker för att fira Micke och camilla, även hon fyller idag :) Massa grattis till dig med tjejen!

Om 8 veckor fyller jag år! Hehe och då är det iiinte långt kvar tills bebis! det blir ett litet OMG i huvudet på mig när jag tänker på det.. haha. Tror att många gravida kikade på unga mödrar igår, men herregud vad hennes förlossning såg ut att glida på en räkmacka. Plopp så va barnet ute! Man kan ju drömma om en sån förlossning iaf.

Idag ska jag till barnmorskan, eftersom micke är på kurs denna vecka och inte kan följa med så såg min mor sin chans! haha.. så idag ska hon följa med. Har även lite ärenden att uträtta efter det, sen vill ja hinna ett besök hos fam. tapper-erngren. Det är mkt idag! haha. SKa försöka få ihop allt på bästa sätt! Nu in i badrummet och kladda smink. Heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0