Dag 6 & lite till :)

När jag endå är hålligång så kör vi dag 6 också! :) hehe

♥ Dag 6 – Min dag.


Vaknade av massa pussar från min karl, mös lite, han åkte till jobbet och jag somnade om. Vaknade av min klocka 8.30 men var så förbannat trött så ställde om den till 9.30, haha. Det har nog aaldrig hänt i världshistorien att jag flytter alarmtiden. Men har blivit så sjukligt trött på senare tid. Jaja.. Gick upp vid halv tio, käkade lite frukost (apelsinjuice & leverpastejs mackor) och gluttade på Smallville. Letade fram mina jobbkläder och sminkade mig. Sen gick jag till bussen vid 11 snåret! Det flöt på bra idag på jobbet. Tiden svischade mest förbi. Tog lunch mellan 4-5, då käkade jag paj och kikade i en skvallerblaska! Sen stod jag själv i butiken mellan 18-20. Inte så roligt, nu när man varit 2 st till stängning under juletiden, men de gick bra. Dom två sista timmarna går alltid så fort, man hinner ingeting. Vid kvart över 8 så var jag klar med allt, då stod min babe ute på parkeringen och väntade på mig så drog vi till gamlis och köpte oss lite kebab! Gott va det kan jag säga. Lite omväxling från allt julit. Nu sitter jag nyduschad micke med snart, förhoppningsvis. Ska snart krypa till kojs och kika lite pistvakt kanske!  De var min dag! :)


Imorrn är en ny dag med jobb mellan 11-20. Känner redan nu hur mina fötter kommer värka. Hahah! På kvällen blir det kalas för min farbror som fyller 45 bast! :) Då bjuds det på smörgåstårta, igen. Vilket det gjorde i tisdagskväll också när vi firade micke och camilla i västeråker! En mkt trevligt kväll va det, massa gott. Fick även en glimt av emil & frida och lille Ralf :D Såå gullig, så liten, dock för stor för att komma ut från nåns vagina. Hahah! Det är ju sjukt overkligt att det går alltså. Blir helt fascinerad! Men ut ska den & så är det.

Nyår kommer att firas i västeråker med a-k & perra, ove & maj-len, åsa & per & hanna, Katrin, jeanette & martin, och sist men inte minst jag & mikael! Blir nog treevligt! Det var ju det här med kläder, haha. Men det löser sig!

Nu måste jag sussa känner jag!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0