En kortis

Det har varit en bra dag idag. Fick skjuts med min far till jobbet idag, vi hämtade ut mitt löshår innan, så himla fint, jobbdagen har bara svischat förbi. Man kan blir riktigt less på folk kan jag säga. Det finns många puckon speciellt på gränby, haha! På lunchen shoppade jag mig en tjocktröja och en klänning som jag ska ha på julafton! :) Man blir glad av att shoppa! Iaf jag.

Nu sitter jag med färg i håret, hoppas det blir bra. Jorå men det tror ja.. hur fel kan det blir när man färgar typ samma färg som innan!? Man kan ju hoppas på att det blir jämt iaf. Imorrn så är jag ledig, och micke slutar klockan 11, då blir det till farmor och fika lite sen uträtta lite ärenden och sen en svängom till västeråker!
Fullspäckad dag med andra ord! Pratade med Frida i telefon idag, jag kan verkligen inte förstå att dom är en liten familj nu, längtar som tusan tills jag får träffa dom! ♥ nu ska ja duscha!


hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0