mitten på veckan nurå

Sitter och lyssnar på underbar julmusik! Nästan all julmusik är ju bra, undra varför! Kanske för att man tycker om julen så mkt, i donno.

Väntar på att min far ska plocka upp mig om ett tag så ska jag till jobbet! Idag blir det work tills stägning. Så skönt nu innan jul att vi är 2 st i butiken ända tills vi stänger! Man slipper va själv, jihoo! Jag har haft rena rama lyxen här nu i några dagar och fått skjuts till jobbet av pappa :) Det är fint de!

Imorrnkväll efter jobbet så ska vi gå ut och käka massa gallerixare :) De ska bli supertrevligt! Kanske blir nån bowling efteråt också, vi får la se!!

Igår åt jag hemmagjord + nygjord kola! sjukt gott.





coolingarna, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0