nej det vill jag inte

Nu är det inte längre en tresiffrig nedräkning till bebis! Utan nu går vi ner på tvåsiffrigt, 99 dagar kvar idag!


Sitter och käkar lite frukost och ska om ett tag dra mig ner mot stan för att möta upp jobbet och snacka lite om julförsäljning och så! Typiskt på ens lediga dag.. men jaja. Jag får ju åka hem och sova sen om jag vill. Känner mig lite hängig faktiskt, det svider i halsen och konstant huvudvärk! Inte ska man proppa i sig massa alvedon heller, jobbigt det dära! vill icke bli sjuk!

Imorrn kommer perra hit och på lördag ska vi dit och käka middag! mysigt mysigt! Imorrn är det även idolfinalen som Ska ses!! Imorrn är det även 2 veckor till julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0