osså blev det kväller

Hemma hemma.. Det uppskattas mer när man jobbat! Inte orkade jag laga nån middag heller, inte min karl heller eftersom han är en sjukling numera :) det blir alltid lite extra synd om killar när dom är sjuka! hehe. Det gick bra på jobbet idag.. man märker att det är nära jul, försäljningen går på topp. Alltid kul! Nu är det minsann jobb hela helgen lång - till stägning också! Så det blir nog en lugn helg :)

Förtillfällethar jag världens jobbigaste smärta i mina revben på vänster sida, hujdamig. Skulle göra vad som helst för att få den försvinna! man kanske måste sova snart då, haha.

Idag har ju frida BF, goosh så fort tiden gått! Snart är det mars och jag kommer tänka likadant om mig själv!! hjälp..  Jag har dock en känsla av att min och mickes krabat kommer innan vårt BF, men vi får la se!

Imorrn blire ny vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0