såå glad

Om en timme bär det av mot jobbet igen! Det var helt sjukt mkt folk igår, stod nog i kassan hela dan tror ja :) MEn det är riktigt roligt med mkt folk! Hahah.. Roligare med stress än vad jag trodde.

Vi köpte med oss pizza hem och kikade på Grinchen, bra avslut på dagen! Lugnt och skönt. Vid halv elva igårkväll fick vi ett mms av Emil på deras lilla skrutt!! åååh så söt :) Ett himla STORT GRATTIS kära vänner! Äntligen! Jag blev alldeles nervös sen när micke och emil pratade med varann i telefon, haha. Kan nog inte förstå att dom är föräldrar nu, kan tänka mig dom. Frida va iaf INTE avundsjuk på mig vad som komma skall ;) haha, tack för den stumpan! Ska nog försöka snylta åt mig ett litet besök i västeråker i veckan :) åh så mysigt!

Nu längtar man ju inte alls ännu mer till mars! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0