Tisdaag.

Nu är det lite frukost till Smallville sen blir det till att glutta på våra bästa år också! Skit serier egentligen, men man blir lixsom fast i dom om man en gång börjat titta. Hahah.

Igår blev det lite fika och julklappshopping på stan med Emelie. Undan gick det och trevligt vare! Hittade dock inte allt jag ville, så får nog bli en svängom till gränby idag också. suck och stön, haha! Men det är bara jul en gång om året! :) Igårkväll blev det lite städning här hemma och uppackning av granen, måste först skaffa ny belysning till den innan vi klär den! Så mysigt när granen kommer upp. DÅ känner man verkligen att det är jul!!
Ikväll kommer mor & far hit och fikar lite, det blir mys! Vi ska ha en liten julafton på juldagen eftersom vi inte träffas på julafton i år. I år firas ju julen in the westfield! :D

Jag beställde en lite julklapp till mig själv igår, löshår :) Äntligen har jag skaffat mig nytt! haha. Förhoppningsvis kommer det med posten idag eller imorrn!

Från det ena till det andra så har det börjat "läcka" ur mina bröst. Hahah!! Väldigt weird känsla om jag får säga så. Visste ju att det skulle ske nångång, men man kan inte riktigt beskriva känslan när det händer. Men ni kan ju tänka er :)

Kommentarer
Postat av: Elin

välkommen i "läckande" klubben, jag började läcka i v.23 typ, visst är det en skum känsla? haha hoppas allt är bra med dig och lill* Kram

2010-12-21 @ 16:41:56
URL: http://archimedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0