Ja va fan. jag kör väl jag med då!

Eftersom som så många kör på den här grejjen nuförtiden så blir jag också sugen!! Lite kul är det ju! :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.





Då kör vi idag som dag 1 :)
 
♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


Ett fullständigt namn, Emelie Helena Eriksson Grannas. Född 29 februari (japp Skottdagen) 1988. Firar min födelsedag den 28e varje år förutom var 4e då det verkligen är 29e. Kom ca 10 veckor förtidigt och prickade verkligen in en speciell dag om man säger så. Fick ligga i kuvös ett tag och var även med i en liten utvecklingstudie i några år för att se så att allt gick åt rätt håll, haha. Kuliga filmer som finns, jag säger i princip Nej till allt. Envis redan då minsann!

Bodde i årsta med mina päron och min bror tills jag var 3 år gammal, min 4e födelsedag firades i huset i ramsta. Började gå hos dagmamma när jag va 5, hos Nettan Hovberg, mysfamilj. Kommer Aldrig glömma första dagen - madde satt bakom deras tv i klänning och pippitoffsar, hon var lite blyg! haha! Sen blev det lekis i balingsta. Där vi mest alltid ville gunga och sjunga (gärna på engelska, eeehh), leka lejonkungen och maria fick  vara rosenbuske, fin tid. I Ramsta skola så måste jag nog säga att jesuskarl vilken bra årsklass vi var! Både A & B. Finns så mkt härliga minnen där så det är sjukt. Te.x Alla discon - när jag och frida tyckte det var aascoolt med regnbyxor så vi hade på oss det på disco en gång. Jävlar så varmt det var! HA! Moppetiden, lantisfester, förhållanden hit & dit. Ja ni, massa fina saker med min uppväxt!! På landet bodde vi iaf i 13 år tror ja, tills m&p bestämde att - nu flyttar vi till stan! Var nog 17 år gammal då. Det blev till att bo lite över sommaren där hos farmor och farfar innan lägenheten hade byggts färdigt! Sen blev vi salabackebor :)

Idag är ja en lycklig tös som bor tillsammans med min karl mikael sen 2 år tillbaka. Vi träffades augusti 2008, på en liten spontan förfest hemma hos honom i salabacke. Blev helt förvånad att just Han hade flyttat till stan. (eftersom jag visste vem han var, sen innan. Vi har ett förflutet också minsann) Hängde där hela kvällen, vi drog våra lurviga på krogen sen följde jag med honom hem - sen dess är jag fast! ♥  Blev tillsammans den 13 september -08, förlovade oss 1 år senare 13 sep -09!  I mars 2011 ska vi ha tillökning, en liten knodd, pojke? flicka? who knows.. Spännande äre iaf!
Tror man ser mig som en rätt social person, inte direkt rädd för saker och ting, lite känslokall är jag nog. Haha. Det låter ju bra!! Såklart jag kan vara gullig, säga vad jag tycker, romantisk etc.. Men ni som känner mig förstår nog om man tänker efter lite! Jag håller gärna inne saker, men sån har ja alltid varit! Inge fel med det :) Älskar min familj & vänner, det mesta som har med livet och gö!


nu får det nog räcka, snart kommer jag babbla iväg totalt! haha

Kommentarer
Postat av: nathalie

wiiie minnen, fortsätt! puss

2010-12-13 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0