Min heelg!

Nu är helgen över.. IGEN! Jag slutar aldrig förvånas över hur fort veckorna går! Det är helt sinnes. Iofs så gör det inget för mig att veckorna går fort.. Vill mest ha jul nu och sen kan gärna sommarn få vara här igen. Vill bada pool, ha massa grillkvällar och mest vara ute!! Men det kommer nog gå ruggigt fort med tanke på hur mkt som kommer hända inom den närmsta tiden!

Min helg har varit så mysig så! I fredags så träffade jag madde på dagen. Vi åkte runt och fixade lite ärenden, på eftermiddagen fick vi va chaffisar till min man och några grabbar på TL Bygg, det vankades ju lite firmafest minsann. På kvällen så var madde, frida och carro här! Det blev tacos, massa gottgott och idol tittande. Trevligt vare!

I lördags så blev det lite sovmorgon, hade ju en bakis-mikael här hemma. Det är himla drygt när den ena är bakis och den andra inte, som i detta fall då är jag. Haha. Jag blir helt hyperaktiv och vill hitta på saker medans micke vill slöa! Jajaj.. Vi åkte iaf ut till västeråker sen där vi fick middag! Vi blev några st, jag & micke, jeanette & martin, ove & maj-len, katrin, perra & anna-karin. Så mysigt så & sjukt god mat. Efterrätten serverades med mycket bättre! :) Gillar inte att det var sista programmet, sån tur är kan man ju kika på svtplay.

På söndagen vaknade vi hemma! :) Det var skönt det, käkade lite frukost och mös i soffan ett riktigt bra tag! Vid tre snåret så kom m&p och hämtade oss för jag och micke skulle till min mormor och morfar och fika och få julklapp!! Kommer ju inte träffa dom på julafton så därför fick vi den lite tidigare. Dock får vi inte öppna den förns julafton! Men vi kan nog hålla oss. Som ni ser - en mkt lugn helg har det varit!

Denna vecka blir det väl full rulle. Jobbar 6 dagar av 7 lixsom! Jag ska skriva färdigt och skicka iväg julkorten, slå in lite julklappar, på torsdag ska vi antagligen ut och käka med jobbet och på söndag ska jag + mor&far till cirkus i Sthlm och gå på carolas julkonsert! :)


nu ska jag pyssla lite med nåt innan jag tänker äta lite chips och kika på hollywoodfruar! Micke meckar lite med bilen så vi får väl se när han dyker upp! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0