Dag 2 då!

♥ Dag 2 – Min första kärlek


Ja ni, haha! Alla tror säkert nu att det är en viss elias wolrath, bara för att vi var tillsammans huur läänge som helst! Men nejdå jag hann ju vara kär innan dess i en viss Mats Wängelin! remembaa?! haha.. gudars vilken tid det var då. Man visste ju vem karln var sen ramsta discona, sen träffades vi igen på ett disco på valsätraskolan, på alla hjärtans dag när jag gick i sjuan! Hur gammal var man då 13, 14 år typ. Iaf, han och några till spelade på discot, vi bytte nummer, han ringde mig på natten sen och vi pratade i timmar! Jag tror ja va kär redan då. Haha!

Sen dröjde det lite innan vi hördes igen, men överlycklig blev jag när jag fick ett litet sms om att han tänkt på mig! aa ni förstår 13 år och kär, vad mer kan man säga. Sen rullade det på, vi började träffas ofta. Pratade i telefonen ofta. Hängde i vittinge ofta.

Kommer aldrig glömma när jag och min familj skulle åka utomlands i 1 vecka.. nästan så jag inte ville följa med för att jag bara ville vara hemma så att jag skulle kunna prata med mats. Tänkte på karljäveln varje dag den veckan! Sen när jag ljög för mina föräldrar för att åka på fest hemma hos mats och hans broder. Kunde ju inte säga att jag skulle på fest lixsom, så ljög ihop att jag skulle sova hos en tjej i min klass och dom skulle hämta mig där och skjutsa mig dit o.s.v.. haha..  Ungefär vid tolv den natten så ringer hemtelefonen hemma hos mats. Mitt i festens gång. Han rusar till mig och säger att det är min pappa. Ooops! dom hade på ett ungefär genomskådat mig totalt! 45 min senare så satt jag i bilen på väg hem till ramsta! och så va det med det!  Sen kom fyrisfestivalen, man var skittaggad, det där kortet på alla oss brudar på bron vid SF bion. kommer ni ihåg? Iaf, vi gick runt där och jag gick på helspänn på att kanske få syn eller träffa mats. Vi hade inte pratat på kanske 2 veckor då. Jag kände lixsom liiite på mig att nåt var fel.. helt plötsligt ser jag honom! Blev sjukt glad och på väg fram. När jag ser att han skiljs åt från en tjej och däär, en puss! Mitt hjärta gick i tusen bitar! Efter all den väntan, allt prat om att det skulle bli Vi och la lala! skitsnack. Djävulen i mig kom fram efter det! haha nejrå, men lite kanske. Tror jag var olyckligt kär i 1,5 år efter det! 

End of story! haha finns ungefär tusen minnen till men det orkar man icke dra här.. Men alla vet ju, typ :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååååååååh du+mats :') snyft en sån fin historia. hahah minns du när vi bodde hos knarkpetter en natt IFALL mats skulle ringa dig? och sen fanns det ingen buss typ så vi blev hämtade i vittinge dagen efter? vi är störda... haha så jävla mkt minnen att jag dör!! minns du att vi hittade på en tjej och smsade honom från mitt nummer btw?? och sen råkade vi typ försäga det nångång i macken? hahaha ååh

2010-12-14 @ 23:44:08
Postat av: Angelica

Haha, Vittinge är nice! Där har man ju bott ett par år;D

2010-12-16 @ 08:28:56
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0