strålande jul

Nu är vi hemma efter lite mys i Vansjö! Massa gott fika, besök vid tomtesten, gröt och härligt sällskap! Nästa år så kommer vi vara 3 där lixsom, haha. Så underlig känsla när man tänker på det! Iaf, denna helgen har varit helt kanon. Kunde väl inte varit bättre. Julafton startade med jobb, det var en del folk faktiskt, det trodde man ju inte. Men men tiden gick väldans fort, sen kom min babe och hämtade mig och Emelie. Vi skjutsade henne till Hovbergs sen åkte vi mot västeråker! Precis lagom till Kalle Anka :) Eftermiddagen/kvällen var supermysig. Vi tryckte in oss 14 personer i matsalsrummet och goffade i oss av det goda, sen kom tomten och delade massa julklappar. Jätte fina julklappar! Efter det blev det mest mys i soffan. Jag somnade nog i soffan runt tolv bläcket :) trött va jaag!

Juldagen spenderades hos mina päron, där vi hade en liten mini-julafton! Käkade gott, delade julklappar och slappade i soffan. Perfekt! Var jätte sugen på att göra nåt på kvällen, men det avtog efter maten, haha sämst. Men jag blir så fruktansvärt trött nuförtiden när jag ätit och sätter mig i soffan! Slumrade till lite hos mor och far också innan vi åkte hemåt.



 

 


En del av våra fina julklappar! :)

 
till bebisen, till föräldrarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0