sjätte december

Äntligen kväller och jag är ledig imorrn så ingen stress i säng :) Så himla härligt! Det har verkligen varit fullt ös på jobbet ihelgen! Man får nästan stanna upp och andas , man glömer lätt, men det är samtidigt jätte kul när det finns mkt att göra!

Barnmorskebesök imorse också, bilen ville inte starta när vi skulle dit så vi fick oss en liten promenad, men det var bara mysigt! Alla värden såg bra ut, jag skulle fortsätta med allt som jag gör nu :) Hon tyckte synd om mig som hade ont i revbenen redan, haha. Inte kommer det bli bättre heller dom kommande veckorna! Men det berodde på att jag är liten och kort så man kan inte göra så mkt åt det! Synd för mig! Vi lyssnade även på hjärtljuden. Helt underbart att höra.. Känns så overkligt endå! haha när ska man fatta lixsom? Sf-måttet fick vi också och det låg på 26 cm, helt normalt! Nu ska vi följa vår egen kurva, det kommer även bli besök nu var 3e vecka. Stabilt och skönt tycker jag! Efter bm-besöket så blev det kaffe och lussebulle hos sune & monica :) Sen har det varit jobb all day loong!






Y



Kommentarer
Postat av: Nathalie H

Vad mysigt! Bebis snart bebis snart! :D

2010-12-06 @ 22:04:46
Postat av: Nathalie H

Vad mysigt! Bebis snart bebis snart! :D

2010-12-06 @ 22:19:09
Postat av: jill

Mys! Gissar på kille :)

2010-12-06 @ 22:21:22
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Kim

Åh så mys!!

2010-12-07 @ 10:48:40
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad skönt att allt såg bra ut. Jobba inte ihjäl dig - tänk på att du är gravid! :)



PUSS!

2010-12-07 @ 19:13:13
Postat av: Nina

Gu så häftigt!!:)där är liksom eran lilla beebis!:)

puss&kram

2010-12-09 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0