1 månad kvar till julafton!

Idag är jag uppe med tuppen kan jag säga.. haha! 05.43 gick jag upp idag. Gick alltså upp med micke för att tigga lite skjuts till salabacke. Så nu sitter jag hos madde :) Vi är knäppisar vi! men whatta hell lixsom. Skadar ju inte att kliva upp i tid ibland, dock kommer jag vara skittrött ikväll, men men! Vi ska kila upp till gränby om ett tag och kika lite, sen ska vi skriva lite julkort. Hoppas inte på nån snöstorm för huvvaligen så kallt det blåser ute!

Fick mitt provsvar från cellprovet häromdagen och allt såg normalt ut! Tack gudars för det! Riktigt skönt. Nu slipper man gå runt och tänka ´på det också. Även så hade ju en barnmorska på akademiska sagt fel blodtryck till mig när jag var där. Hon sa att det var högt (=inte bra!) men sen när jag ringde min barnmorska och dubbelkolla så sa hon att dom måste slarvat och sagt fel. De hade tydligen varit väldigt lågt istället. Det är ju en jäkla skillnad på att ha högt eller lågt blodtryck. Irriterande!! Men nu vet jag att det inte är någon fara iaf. Så det var skönt det med!! Det enda som besvärar mig nu är lite växtkrämpor i magen som kommer och går. Speciellt om jag går för mkt/för fort eller när jag suttit ner för länge. Hoppas inte på nån foglossning bara. Men kroppen ändras ju så det är ba och acceptera, haha!!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Tack! De är från H&Mmama och vääääldigt trånga nu, så de används sällan (klarar knappt att sitta i dom, klämmer så på magen trots att det är mammamodell hehe) :)

2010-11-24 @ 09:28:15
URL: http://madeleines.se
Postat av: Maria

Vad skönt att allt såg bra ut :)

2010-11-24 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0