Fredaag så jäkla najs!

Beräknat förlossningsdatum: 2011-03-18
Barnet blev till omkring: 2010-06-25
Du är i vecka: 25
Du är i månad:
6
Antal graviditetsveckor och dagar: 24 veckor 0 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 112

6:e månaden nu då :) Tycker inte att det skiljer sig så jätte mkt från förra veckan,men Omkretsen på magen är 97,5 så 1 cm till har vi växt! Jätte mysigt.. Nu sparkar det bara mer och mer för varje dag som går nästan!! Nu längtar jag mest tills vi ska till barnmorskan en vecka kvar typ! :) Ska bli spännande!! Tror jag har en början på foglossning, har läst lite om det och det stämmer in rätt bra med mina symptom, men vi får se!


Nu ner på stan och handla julklappar! :) PUSS









Kommentarer
Postat av: sanna

alltså det går så jävla fort!! nästa gång jag går in på din blogg är det väl bilder från barnets ettårskalas...

2010-11-26 @ 11:53:38
Postat av: lisa

häftigt!!!! =) och underbart!!

2010-12-02 @ 23:10:48
URL: http://ryssen.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0