måndag är här och nu rullar vi in i november

I lördagskväll VET JAG att jag kände puddingen därinne! :) H*n buffade verkligen till! haha.. Det är ju svårt att konstatera sånt tycker jag, men nu vet jag hur det känns! Ett tag var det nästan så huden gubbade upp och ner ca 1 mm, mysigt vare!





Idag väntar jobb mellan 11-20, sen är jag ledig i väldigt många dagar! Faktiskt så känns det bra :) Imorrn har jag nån mitträff på Mvc, som jag inte anser speciellt viktigt. Eller ja, allt är ju frivilligt! Sen på onsdag har vi möte med banken igen. Det ska bli spännande!!

Igår skulle vi ätit middag hos mina föräldrar, men så blev inte fallet, för mor hade feber. Då drog vi våran kosing till västeråker. Där hade dom styckat älg på dagen så en riktigt god gryta blev det med potatis! mmm.. älskar gryta & potatis. haha. Vi åkte hemåt redan vid 8, men det var skönt att komma hem i tid!

nee nu ska ja fixa de sista innan det bli att pallra sig iväg! just ja, mina naglar now days :) like like




måste säga att jag är mer sugen på en Iphone än nånsin!


Kommentarer
Postat av: maria

jaa köp en iphone!! leka en sväng imorrn jag är också ledig? :)

2010-11-01 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0