Torsdaaag

Torsdag nurå, seriöst så går veckorna så himla fort! Förstår inte när man ska hinna med! Anledning måste ju vara för att man är gravid, iaf den största anledningen för mig. Men den går säkerligen lika fort för alla er andra också! Dagen ska bestå av jobb, all day long, tills stägning. Det är rätt tufft nu men sådär låånga arbetsdagar, fötterna och ryggen tar gärna livet av en nästan. Men det är ju inte så konstigt, man står ju upp minst 7 timmar i streck. Rätt lång tid actually. Men men det är bara att hålla ut för pengar ska rulla in :) ett tag till iaf, hehe!

Igårmorse kom pappa över med Cilla, så fick jag vara hundvakt hela dagen. Det var mysigt! På kvällen sen åkte vi och lämnade henne hos m&p där vi även fick maat! trevligt värre.

Imorgon är jag leedig & då äre LÖN, ska kika med anna om hon kan kirra mina naglar, kanske gå ner på stan och börja med julklappar :) Vill gärna ha det överstökat så fort som möjligt!

nepp nu måste ja gö mig iordning!


Kommentarer
Postat av: mia

delightfulhair beställer jag ifrån. :)

2010-11-18 @ 23:32:51
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0