the day off

Det blir ju rätt så dålig uppdatering sådär på helgen när man är ledig!! Man har ju så mkt annat för sig! Helgen har varit braa, i fredags så jobbade jag till stägning. Efter jobbet så åkte jag och Emelie (från mitt jobb.) hem till henne och daniel, köpte med oss lite max mat och tröck i oss, sen åkte vi vidare till hennes vänner där det blev lite alkoholintag för brudarna & ja fick dricka alkoholfritt :) Halv tre var jag hemma så det var en mkt trevlig kväll! tur att jag hade sovmorgon dagen efter..  På lördagen sen for vi ut till västeråker, käka gott och så. Bosse & eva var också där, mkt mysigt. På söndagen sen så blev det lite farsdag-middag hos mina päron! = bra helg!!

Idag är jag ledig, imorrn också :)  Så trevligt så, såg på vädret igårkväll att solen tänker minsann titta fram både idag och imorrn, passar ju utmärkt! Sen lite halv dåligt i helgen och då jobbar ja. kanon. hahah!

nu ska ja nog duscha, ska försöka hitta på nå skoj idag! ringa frida tänkte ja också göra! På fredag är det lööön, dit längtar ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0