min heelg!

Såg vädret alldeles precis nyss och det ska bli jätte kallt och sol nu både tis & ons. Perfa! För jag är ledig. Helgen har varit helt kanon! Kalas hos jillan i fredags, mkt trevligt. Jag blev inte alls sugen på alkohol & utgång, nej nej. Hahah.. Men det kommer det med! Kommer säkert inte vilja dricka alkohol iaf sen när jag får. :) Skulle inte bli förvånad om det är så då! På lördagen for vi ut mot västeråker, på kvällen sen åkte vi hem till Ove och maj-len. Där fick vi  jätte god smörgåstårta, gott fika och härligt sällskap. Jag va chaffis och bilen rullade inte hem förens halv 3. hujedamig! På söndagen så sov vi hyffsat länge, käkade god frukost och var ute i snön. Jätte mysigt att vara ute, speciellt när man har overall på sig :) På kvällen blev det den årliga adventsmiddagen med tjejerna! Thaimat vart det, ¨på koh phangan, skitgott. Banana split till efterrätt! mumma!




Idag har jag och madde varit på thun´s, det blev lite shopping! Jag hittade en jacka som jag kan ha ett tag framöver nu, eller ja det beror ju på hur stor jag kommer bli. Det vet man ju inte, men iaf en 10 cm till kan växa i midjan innan den bli tajt. Skit snygg är den, det är även en jacka jag kan ha efter graviditeten. Bra köp med andra ord! Hittade även en mössa, haha. En ryss-mössa. Svart. Också mkt fin :) Skön om inte annat, jag har lixsom ingen mössa och med den här kylan så är det ett Måste! Jackan va nästan 300:- billigare på thun´s än hemma i uppsala! mkt bra med denna jacka. alltså.. :)

 




Vi möttes även av det här på vägen dit.. :)



Dom kom och gick på vägen så vi var tvugna att stanna en stund. Jätte söta! Kossorna ville verkligen Inte gå i snön, haha.. Men ja tillslut så började dom traska iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0