Det känns rätt nära på nå vis

Jag är så sjukt mätt förtillfället, känns som att jag ska spricka! haha. Det känns lite läskigt faktiskt. Tur att man är tjockhudad! :) Idag har jag varit med min mor och kikat på barnsaker, när micke slutade så kom även han och kikade. Då¨blev det mest barnvagns tittande. Så himla mysigt och se honom gå där med en barnvagn! <3 Vi hittade en vagn som båda gillade, både i färg och form!! På första försöket lixsom! Helt otroligt. Heheh.. Det finns ju faktiskt två ställen till som jag vill kika på innan vi bestämmer oss. Men leveranstiden var inte och leka med, ett helt sommarlov skulle de ta innan den kom hem, så ja menar man läär bestämma sig rätt snart :)





Väldigt lätt och smidig vagn! Även fast man kan göra om den som både ligg- och sittdel så var den inte klumpig! Vilket är huvudsaken. Men känner att jag inte riktigt har kikat klart på Brio-vagnarna än! Men det blir säkert skitabra! Köper vi en vagn från emmaljunga så blir det denna af!

Imorrn blir det nog lite städtajm och på kvällen så kommer m&p hit på lite middag! Imorrnkväll då jääklar ska jag kika på idol. Nu har jag inte sett det på en fredag på flera veckor känns det som! Längtar något faktiskt.

Nu ska jag duscha läänge och göra inpackning i håret mitt, förhoppningsvis får man sällskap!


Pusss!!


Kommentarer
Postat av: sophie

Snyyggg! Är det en City Cross? Nowis har ju en sån och den är GULD!

2010-11-04 @ 20:09:11
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hittade hit via Sophie. Kikade lite på dina bilder och känner igen dig som fan. Do i know you?

2010-11-04 @ 22:43:23
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: sophie

svar: Aa men den är grym verkligen, helt klart värt slantarna :)

När ses vi då? :D <3

2010-11-05 @ 10:20:41
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0