Lite bildbomb sådär

Todels, istället för att skriv massor nu då så slänger jag in lite bilder :) Här är vagnen iaf! Fin va?!
Sen så är den ju självklart finare i verkligheten. Fick lixsom ingen bra bild på mönstret på vagnen men jaja, den är fin och det är bra! :) Eftersom vi antagligen inte kommer få reda på kön heller så passar den utmärkt. Vi får dekorera med nå fina färger sen istället och köpa en snygg åkpåse!







Idag blev det även en spontantripp till fjällnora för lite mys & korvgrillning. Superskönt. Synd bara att vi kom på det när vi satt i bilen och man inte direkt hade kläder för utomhusbruk, men det gick endå. Ingenting är omöjligt :) Hur skönt väder som helst. Älskar dagar som dessa!









Vi har ju även hunnit traska in i vecka 22. Lite om barnet i denna vecka då:

Ditt barn ser nu ut som en nyfödd i miniatyr. Barnets känselorgan utvecklas och mognar för varje dag som går, och hjärnan och nervändarna är nu tillräckligt mogna för att barnet ska känna beröring.

Om man gör ett ultraljud i den här veckan kan man se hur barnet rör vid fostersäcken och vid sitt eget ansikte samt hur det sträcker ut händerna och griper tag i navelsträngen. De är redan små utforskare.
Man kan se läpparna tydligt. Barnets fortplantingssystem fortsätter att utvecklas.

Om mamman så står det mest att man kan svettas mkt just nu, jo tack! haha. Antingen så svettas man eller så fryser man. Finns inte mkt till mellanting. Annars så mår jag nog bra, det är dessa yrselattacker som jag får ibland, mest i stressiga miljöer, samt sammandragningar. Häromkvällen så fick jag sammandragnig när jag låg på rygg i soffan och då putade hela magen åt vänster, haha. Såg lite halvt sjukt ut!  Rörelserna i magen känns iaf mer och mer. Ibland känns dom riktigt hårt, kan tänka mig hur det kommer kännas sen när barnet knappt får plats i magen längre. Hujedamig.

Bild tagen today :)







Nu ska jag laga mat åt min man!  Imorrn varnar dom även snöoväder!

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK för idag älskade du! Supermysigt! Det måste vi göra om tycker jag!

JÄTTE fin vagn. Längtar tills bebis är ute och vi kan ta promenader! PUSS!

2010-11-08 @ 18:19:25
Postat av: Nina

Superfin vagn och superfin Emely!puss

2010-11-08 @ 21:34:49
Postat av: marie

vagnen ser super fin ut! Den kommer ni nog bli mycket nöjda med!

Puss å kram!

2010-11-09 @ 09:28:21
Postat av: Kim

Superfina Emely!!! Vagnen med för den delen :)!

2010-11-11 @ 00:02:12
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0