Onsdag

Jag kan börja med å säga att jag glömde skriva vilken tid Clara kom ut! haha sämst 18.57 är hon född! Så 11 timmar tog det & då räknar vi från 8.00 på morgonen när man började ana något lixsom!


Annars då, igår var jag med mor på gränby en sväng, fixade lite ärenden & shoppade lite :) Sitter aldrig fel! Men det är liite jobbigt endå med shoppingen, man vill inte handla för mkt, för jag har fortfarande 7 kg kvar att gå ner! minst. Man vill gå ner alla kilon jätte fort, samtidigt som man inte orkar bry sig på nå vis. Vi får se vad som kommer överväga! :)

Idag kommer mor min hit för hon ska låna våran tvättstuga en sväng! Får se om jag ska hjälpa maria att färga håret också!

Jag ska även ge mig på bröstpumpen, haha! Funkar allting så ska jag nog pumpa ur lite, så ska Claras mormor & morfar få vara barnvakt på sista april. Inte för att jag ska dricka, utan för att jag ska köra! Och det kan vara skönt att få slappna av lite för en stund. Eftersom det antagligen inte kommer vara några andra barn me nånstans så känns det sådär att ta med lill skruttan. Det blir lixsom ett helt annat röj på dom som dricker om det inte är barn med!! Men men vi får la se.. Inget bestämt än!

Nu är det frulle dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0