Skärtorsdag

Nu när jag äntligen tar mig tid för att sitta vid datorn så har jag egentligen inte tid! haha! Typiskt! Min lilla tös ligger här brevid och kikar på tv & pratar lite, låter så himla gulligt! Skulle verkligen vilja veta vad hon säger!

Idag ska vi träffa min mor och gå ner på stan & på stan ska vi träffa upp Jimmy, Elin & lilla Zoey för en lunch! mysmys! Måste även uträtta lite ärenden!! Förhoppningsvis kommer massa sol snart också, en stooor sol och 17 grader varmt på smhi :) Påsken ska ju bli helt fantastisk också, fan va gla man blir!


Igår köpte vi en bil till mig :) Wihoo! En marinblå golf, passar mig otroligt bra & barnvagnen går in hel i bakluckan, fantastiskt! Så nu vill ja mest åka bil hela tiden, haha! Men idag ska vi traska ner på stan!

nu måste ja verkligen gå och göra mig klar!! Förlossningsberättelse kommer snart, man vill ju komma ihåg ALLT och att den ska bli så rolig som möjligt att läsa!!


so long!




Bara några timmar gammal! :) <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att det blev golfen! :) Kör lugnt nu och TACK för två mysiga dagar denna vecka med er! Ha en mysig påsk! Puss!

2011-04-22 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0