2 februari

Det är tammetusan redan onsdag. Jag gillar´t! Älskar när den här tiden på året går fort, vill ha massa vår och sommar. Det är jag nog inte ensam om, tycker man läser på allas bloggar att sommarn är efterlängtad. JA sjukt mkt! Kommer bli en kanon sommar tror ja. håller tummarna iaf :)

Igår var det jobb all day long, 11-20. Börjar känna att detta jobbpass är rätt tungt nu! Stå upp 8 timmar i sträck är ju sådär lagom kul när man har värk överallt. Kommer att jobba t.om 27 februari nu iaf. Nu är det spikat!! Sen när jag jobbat klart så är det inte alls många dagar kvar tills bebbe är hääär :) Om h*n inte bestämmer sig för att säga hello till världen lite innan! Men det tror jag icke!

Idag står Bm, Maria och Föräldrarträff på schemat!! en mkt trevlig dag! pusshej!



från midsommar -09, midsommar -11 så kommer vi lixsom vara tre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0