Födelsedagsbarn!

Godmorgon! Pigg som en lärka, nästan! Det är verkligen svårt att somna om när micke åker på mornarna. Förstår inte. Kan ju iofs bero på alla dessa hundra saker man ligger och grubblar på jämt. Usch! Min kropp mår inte så bra efter denna jobbhelg. Man glömmer lätt & fort att man inte har samma ork längre. Jag har inte ens kunnat vända mig om i sängen inatt, bara en sån sak gör att man känner sig väldigt less och otymplig. Men idag är det 18 dagar kvar tills 18 mars! det kommer gå fort :) Hoppas ja! Har ju även nu jobbat sista passet igår, så nu är man då "ledig". Kännss bra!


Idag fyller man år, 23 år gammal! Inte så gammalt, ibland känns det nästan som man stannat i åldern. Tycker alla andra blir äldre & äldre men inte annan. Och det är ju iofs bra! :D Dagen kommer spenderas hemma med min mor, vi ska pyssla lite inför kvällen när släkt och lite vänner kommer över och drar en fika! Baka tårta ska jag göra också, den ska innehålla choklad som verkligen är mitt craving nuförtiden!


later :)


Kommentarer
Postat av: anne

stort stort grattis!

2011-02-28 @ 13:27:27
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0