Måndag

Idag vart det ännu en tidig morgon, vaknade 05.25, kissaaaa och sen inte kunna somna om för att jag vet att micke går upp snart! Men jag somnade lite mellan 8-9 så nu känner jag mig pigg igen :) Har precis läst fridas förslossningshistoria, det är en helt annan sak att läsa än att sitta och prata om det! Men jesuskarl så peppad jag blev på att föda barn. Vet inte riktigt, men  för första gången kände jag att jag var nog lite redo för denna smärta endå! Kommer säkert att ångra mig när smärtan kommer , men just nu vill jag inget hellre än att den lilla ska vara ute!

Helgen har varit så trevligt lugn och skön. I fredags efter jobbet så shoppade vi lite snacks och åkte hem till emil och frida, där vi blidde kvar hela kvällen! Mkt trevligt.. Drog våran kosing till prästgår´n när vi blev trötta :) Inte varje dag man är helt ensamma i det huset. Det är ju nästan alltid fart och fläkt där, men nu - inte en kotte hemma! På lördagkvällen kom mina päron och vi käkade räkor med goda tillbehör, muums. Massa frukt & glass till efterrätt med melodifestivalen och gaygalan på tvn. Bra och lugn kväll. Söndagen spenderades hemma hos frida och emil, fikade mest och gjorde Ingenting, sjukt skönt. Vi drog oss hemmåt mot sen eftermiddag för att laga lite käk och ha en mysig hemmakväll :) älska Solsidan! men den där jävla ove sundberg vill man ju skjuta! haha, blir så jävla förbannand. Tur att man inte känner nån som är som han! Sen hade ju Big brother premiär också, herregud vilka människor det finns, haha, denna lilla såpa ska jag nog följa, gillar det där när folk gör bort sig! 


Denna vecka är jag ledig heela veckan! Så underbart! Det var egentligen meningen att jag skulle slutat på jobbet i fredags, men jag fick lov att hoppa in lördag & söndag i kommande helg. Det gör inget  :) Såå veckan kommer bestå av Bm besök och förlossningsbesök och så lite andra trevlig ting! bra vecka!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha älskar att du blev peppad av fridas förlossningshistoria! jag blev LIVRÄDD! haha. söt bild på er där nere, lägg upp fler på bloggish tycker jaag :)

2011-02-21 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0