Måndag

Hujedamig vilket väder hörrni! Tur att man inte Måste gå ut om man inte vill.. Hahah. Fast en dos av friskluft har väl aldrig skadat! Alla hjärtans dag idag då. Kan ju erkänna att man är lite less på den efter allt ståhej på jobbet! DÄr har vi haft alla hjärtans dag i 2 veckor redan :) Sen så är det ju tråkigt att det ska behöva finnas EN dag bara för att komma ihåg varann lite extra!

Jobbhelgen har btw gått bra, nu är det endast 4 jobbpass kvar! Gosh, läskigt. Dom är dock utspridda på typ 2 veckor, men det är skönt då blir det ett utdraget hejdå! haha! Idag så slutar min karl lite tidigare, det ska bli ett besök på sjukhuset för honom, lämna lite prover inför besöket med magdoktorn! Man kanske ska följa med & hålla handen :)

Pratade nyss med Frida i telefon och hon hade redan börjat spåna på semesterplaner, jag är inte den som är den. Så jag hänger på.. Det ser ut som så att vi kanske hyr ett hus i danmark 1 vecka! Superfint hus! Så det hoppas jag på! Krävs ju liite mer planering denna sommar, när man kommer vara 3 Y


I helgen hade vi även lite fotosession, min mamma fick bestämma, jag micke och magen hängde bara på! :) Det blev nog jätte fint. Min bror ska få pyssla lite med korten på sin dator också så blir dom nog extra fina!! Har man en kamera för 20.000 kr så förväntar jag mig bra bilder :) haha! Han är bra min bror!


Nu ska jag duscha!!


Kommentarer
Postat av: mia

Tack :D

2011-02-15 @ 22:57:29
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0