Onsdaaag

Jahapp då var jag också ägare till en iPhone :) Haha, var väl ungefär sist av många jag känner! Tog en stund att installera den, oteknisk som man är! Nu fattas bara nåt sorts skydd, men det får nog införskaffas idag.

Mina gårdags planer ändrades och det blev en liten lunchning på thai village med sanna maria och nathalie. Mycket trevligt och träffa er bruttor, var inte igår! På eftermiddagen/kvällen lekte jag lite med frida. Vi drog en ride till ikea, babyland, & barnens hus. Köpte en jätte fin lek-matta på ikea. Som jag tänkte att våran lilla "det" kan ha sen, bra att va ute i god tid :) den skulle utgå ur sortimenten också så bäst att passa på!

Nu idag ska vi besöka förslossningen! spännande. Så man kanske skulle svänga sina lurviga in i duschen och göra sig klar nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0