Onsdag

Jag känner så himla mkt för att gå en liten runda på stan eller på gränby, även fast man är som en 90årig gammal tant i kroppen! Huvva, gårdagens jobbpass var inte kul alltså! Dagen kändes eeevighetslåång.

Iaf den började med ett besök hos min Bm :) Alltid lika trevligt! Pratade lite angående min huvudvärk, men tydligen så kan den förvärras under en graviditet om man hade lite problem med det innan! Den kan även bli bättre för vissa, men nej tydligen inte! Hon frågade "hur många ggr i veckan har du ont?"  "hmm jaa, Varje dag! sa, ja" Bara det lät ju  jobbigt, hah! Jaja, inte mkt att göra åt ta en alvedon och hoppas på det bästa ungefär! Mitt SF-mått hade sjunkit med 1 cm, inte riktigt vad som ska ske! Man kan ju lätt tro det eftersom magen i sig ska sjunka, Men själva måttet ska ju fortfarande stiga. Så nästa vecka ska vi dit igen för att checka läget, inget att vara orolig över sa hon!! Så vi får hoppas det är som det ska nästa vecka då! Annars så var allt jätte bra :)

Nu ska jag äta lite frukost till Våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0