Onsdag

Stackars liten i magen har hicka och jag känner hur frustrerande h*n tycker att det är! Det blir väldigt intensiva rörelser nästan som att h*n inte kan ligga still för att h*n blir så less!!  Man vet ju själv hur irriterad man blir när den inte går över. Litens hicka blir ju som nervryckningar för mig ungefär! Också himla jobbigt för en annan.. men lite svårt att hjälpa till på traven så hickan ska försvinna.

Idag så blir det lek med Frida & raffe! :) Maria hänkar hon med!! Blir en liten ride på gränby, förhoppningsvis en liten lunchning där också!  Sen vid klockan 4 är det föräldrarträff igen! En härlig dag tror jag allt!!


nu ska jag försöka måla tånaglarna! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0