Söndag

Ja, den här gulliga designen tyckte jag om minsann! :)
Alltid kul med nå nytt, blir lixsom lite roligare att skriva då också.

Helgen har spenderats här ute i v-åker. Är här förtillfället! I fredagskväll efter jobbet så hämtade micke mig så åkte vi till pizzerian och köpte pizza med oss hem till ove & maj-len. Där vi gluttade på lets dance och mest allmänt mös. Det blev en rätt tidigt kväll, men endå så är man trött för det. haha. Tragiskt! Fick en lite konstig svullnad i höger ben på freda natten där så pratade lite med förlossningen, men vi skulle avvakta lite. Eftersom den kom så plötsligt så blir man lite skraj, eftersom min mor hade havandeskapsförgiftning med både mig och min bror! Så tänker vara på min vakt. Svullnad + huvudvärk är ju íngen bra kombo, men eftersom jag har väldans mkt problem med huvudvärk så är det lite svårt att avgöra! Ska kika hur benet ser ut ikväll så får vi se!

Lördag och söndag har spenderats rätt mkt ute faktiskt, grillat lite korv och haft det skönt i solen! Micke, emil och henke har gått lös med motorsågarna och haft ner väldans många träd här på tomten, så tjusigt så. Dock inte så kul att ta reda på allt sen, men det är väl endå en vår-syssla! gillar´t. Ikväll blir det lasagne här och sen en hemmakväll till solsidan! :) Imorgon står jobb på schemat, 11-20. Känner att min kropp inte riktigt orkar så långa arbetspass längre. MEn vi kan ju hoppas!  Snart blir man ledig en längre tid, haha. Helt sjukt att man ska va "ledig" lixsom. Det kommer nog bli underbart! Ser framemot sommaren så himla mycket i år. Den kommer nog t.om bli den bästa sommaren på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0