Tisdag

Nu är jag ledig tis, ons & torsdag! Känns bra, sen är det jobb hela helgen igen! Men nu är det bara 7 jobbpass kvar tror minsann! scary shit! Känner att februari bara kommer svischa förbi. Inte mig emot isånafall! :)

Igår efter jobbet så blev det en kvällsfika hos mina päron, semlor! Så jäkla gott, dock tar jag bort Näästan all mandelmassa, haha. Det får inte vara för mkt!

Idag ska jag ta mig till salabacke för lite häng med min kära madelene! Evigheter sen sist, så nu var det dags tycker jag. Såg även igår när jag åkte till jobbet att det är marknad på vaksalatorg, dit skulle man ju också vilja gå. Men vi får la se.. Kanske senare i eftermiddag, eller nåt!

Nej det här blir inge vettigt inlägg känner jag, en dusch på det minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0