Torsdag

Då var denna dag TYP över. Fan så jäkla fort det går! Idag har Maria varit här, slängde i lite färg i hennes hår minsann! Eftersom hon ska på party ikväll så ville hon va fin :) Slängde även i lite slings i mitt egna hår.. Ja menar ska man få nå resultat nån gång så kan man ju inte göra slingor 1 gång i månaden! Men det är fan svårt att bli ljushårig på egen hand. Kanske måste boka mig ett frisörbesök så att dom kan styra upp det här! haha, sen kan man ju alltid trixa lite hemma igen efter, om det inte blir suuperbra hos frissan då vill säga :) Synd ba att det är så dyrt, men det är det nog värt!! Man får passa på nu innan budgeten blir lite mindre så att säga.

Inatt drömde jag att förslossningen satte igång. OMG! Det var så verkligt, ni förstår inte. Jag var hemma så länge jag stod ut med allt det onda sen var jag öppen 8 cm när jag kom in på förlossningen sen tog det inte många minuter innan bebis var här, allt detta hände väldigt fort också, kanske under loppet på 3 timmar! Dock under dessa 3 timmar så fick jag bristningar på HELA magen, blåa :/ haha. Inte så vanligt minsann.. men aa, de var spännande när jag vaknade iaf. Var lite uppe i varv så att säga! Undrar verkligen HUR allt kommer sätta igång, NÄR, och OM allt kommer att sätta igång eller om man blir IGÅNGsatt! tiden får utvisa helt enkelt.  Det gick ett jätte bra program igår mellan 22-23, "kvinnors liv" eller nåt, där en tjej följde 7 olika kvinnors graviditeter och olika mål. Man fick även se en tjej som förlöste sitt barn hemma i en uppblåsbar pool. Inte varje dag! Men spännande!

Förtillfället så har jag lite PF (=pojkvänsfritt) hemma, vet inte vad jag ska sysselsätta mig med, haha. Kanske kolla på en film och äta godis INNAN kvällsmaten! busigt värre. we´ll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0