Torsdag!

Kunde det inte varit sol idag med då! nej icke.

Igår hade jag en riktigt mysig dag faktiskt. Först traskade jag till Bm, allt såg bra ut förutom mitt järn-värde. Så ska öka på doseringen lite. Blää. Gillar inte järntabletterna! Men vad gör man inte! Efteråt så mötte jag upp maria och vi traskade ner på stan och in på Landings för lite fika/lunch. Satt där ett bra tag, Lina kom även och joinade oss. Oerhört trevligt! Klockan 4 sen drog jag och micke på föräldrarträff. Skit roligt :) Var ju en aning skeptisk till det där.. men det var riktigt najs. En bra grupp var vi också! ser redan framemot nästa onsdag! hehe..

Igårkväll blev det bara soffhäng till Transformers! äälska filmen! sjukt bra.


Nu snart ska jag slänga i lite slings i mitt hår, får även se om frida och Raffe dyker upp här en sväng. Ikväll tror jag mina päron kommer hit på en fika!! 


Appropå den där jobbiga listan som jag "angagerar mig" så himla mkt i, jag tror jag lägger ner den! Den är ju faktiskt inge kul alls. Ska kika om jag kan hitta nå annat kul att fjolla lite med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0