Just nu är jag och Clara hemma hos mor&far...

img_2149 (MMS)

Just nu är jag och Clara hemma hos mor&far. Eftersom Micke är inlagd som försökskanin inatt så ska jag & Clara få sovsällskap av mor min :) det blir trevligt! Hoppas man får sova lite inatt. Lill skruttan har att några missnöjda dagar, inte så kul! Hon är verkligen super känslig, stackars :( nån liten fas säkert, hoppas den går över snart!  Nu på kvällen har jag varit på gränby och shoppat lite, ensam. Jätte skönt! Blev lite små saker. Imorgon ska vi till BVC. Då får vi se om tösen gått över 5kgs sträcket! Spännande!! Nej nu lite Eurovision gluttande. Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va? Jag var också på gränby (själv) och shoppade ikväll!!

Vilken osis att vi inte sprang på varandra :)

2011-05-12 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0