Måndag!

Gokväll!!

Kom på för en stund sen att jag har glömt att berätta varför vi har sagt upp våran lägenhet! Det är så att jag micke och lilla clara ska flytta ut på landet. Vi ska bli västeråker boare :) Mickes päron har ju ett hyreshus med två lägenheter i, i en av dom ska vi få flytta in i! Känns riktigt roligt. Den är jätte fin, visserligen är det bara en 2a men den är väl på 85 kvadrat eller nåt sånt. Så stor är den ju, men så smånigom ska vi ju bygga hus där ute också så då är det skönt att bo i närheten under tiden. Så vi flyttar väl i augusti nångång. Vi kommer att ha våran lägenhet kvar augusti ut tror jag, men vi får nog tillgång till lägenheten i västeråker i slutet av juli. Så då kan vi måla lite och dona innan vi flyttar in! Så så är det, kul ska det bli. Då blir man lantis igen då efter att ha bott i stan i 6 år, sen vi flyttade från ramsta :)

Idag har jag mamma och clara varit på stan och kikat! Många timmar blev det! haha, blir lätt så! Pappsen fyller 50 på fredag så lite därför också! Hans födelsedag kommer att firas i Tällberg i Dalarna! Blir en liten weekend däruppe från tors-sönda. Med go mat, björnpark & lite spa :) Jag och mammsen ska gå och färga ögonbryn, ögonfransarna och få ögonbrynen plockade. Najs där.. Har aldrig gjort det förr, så kommer kännas lite lyxigt. Får se hur det går att sova på hotell med lill skruttan i 3 nätter! Förhoppningsvis galant! Ska bli skönt att komma bort lite!! Nu måste man väl kika över lite packning och så.

Micke ska läggas in ikväll och sova borta två nätter igen i undersökningen som han är med i, lite tråkigt att sova själva, men det är ju inte hela världen :) Nu ska jag nog gö lite nytta innan det är dax för en Unge i minuten & medans lillan sover lite!


Puss&kraam

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad är han med i för studie? är det på quintiles? :D puss

2011-05-17 @ 22:12:10
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: JIll

Kuuul att du blir lantis =) Tycker det är föör dåligt att vi inte hunnit träffats. Claris hinne rju bli stor jöö :( När jag kommer hem från utlandet kanske vi kan boka en träff? Puss!

2011-05-18 @ 09:42:37
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vad roligt för er med ny lägenhet!:)

jag tycker också att det är skandal att vi inte har hunnit träffas, jag vill så gärna träffa lillskruttan snart! Vi får boka en träff snart snart snart! Puss och kram

2011-05-19 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0