2 maj

Goddagens, 2 maj nudå! Månaderna rent ut sagt springer iväg.. man hinner ej med. Sitter & kikar lite på gravid bilder på datorn. Kan säga att man förstår inte att i kulan så låg lilla Clara. Sjukt. Jag förstår inte hur barnen får plats därinne! Farscinerande är ordet. Det här kortet är taget den 19 mars, så 4 dygn senare så var jag och micke föräldrar :)



Såhär ser jag ut idag, inte så mkt till mage kvar! Verkligen inte om man jämför. Visst så hänger väl huden lite & så, men annars har det dragit ihop sig bra mkt! Nu ligger ja på 63 kg, ca 5 kg kvar då till min vikt! Längtar som fan efter alla mina jeans!! kommer kännas som en helt ny garderob med byxor, haha! Dom här som jag har på bilden får ja på mig, men kan dock inte stänga knappen! men whattafuck, gummisnodd har man ju kört med förr, höhö!






Valborg var hel mysigt! Jag och micke var hemma hela förmiddan. Lilla primadonnan hade nån lite onöjd fas där, men så fort vi klädde på henne och åkte iväg så var hon tyst som ett ljus & hel nöjd :) fantastiskt! Hon tycker lika lite om att vara hemma som sina föräldrar! Iaf, på eftermiddan kom christer och sen åkte vi till eriksberg och plockade upp hanna sen åkte vi ut mot västeråker till fam. tapper-erngren! Där grillade vi, spelade spel & snacka hela natten lång. Typ. Längesen man var uppe så länge i ett streck. Tror vi var hemma strax innan 3 på natten! Kul vare :)









Vår lilla skitunge börjar bli en stor tjej! Tycker vi iaf, haha!! Man märker ju jätte stor skillnad på henne. Nu börjar det verkligen bli lite & ta i, om man säger så!! Idag har hon varit superduper snäll när jag & mor min har varit ¨på ikea & coop & strosat runt! Blev lite små shopping minsann!! Fick även köra en liten snabb-amning i bilen, haha. Va gör man inte för sitt barn! På fredag så är det återträff med föräldrargruppen! de ska bli spännande det. Nu har man ju säkert sjutusen saker att prata om, än innan! Jaja.. nu ska ja nog göra lite mat!  hejpa!


<3


Kommentarer
Postat av: maria

bra uppdatering!! gillas ;)

2011-05-03 @ 10:48:22
Postat av: Gülperi

Hej! Gud va söt lilla Clara är! :D Hoppas allt går bra för er. För mig och Emir rullar det på. Vi vägde honom på BVC idag och han vägde 4750g, så Clara och han är typ lika stora nu. Såå roligt!!! :D



Hur funkar sömnen och amningen för er? Emir blir inte mätt på bröstmjölken så jag får ge lite ersättning också.



Om du vill kan du gå in på min blogg på minbebis.com/blogg/gullan88 och kommentera. Roligt att höra hur andra mammor har det.

Kram till er från Oss :D

2011-05-04 @ 17:51:48
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: nathalie

jag, rebecca och maria ska luncha imorgon halv ett på stan. vill du hänka? :DPuss

2011-05-04 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0